HR | EN

INGLIS, Fred
   Teorija medija / Fred Inglis ; prevela Gordana V. Popović. - Zagreb : AGM : Barbat, 1997. - XII, 211 str. ; 24 cm

Naslov izvornika: Fred Inglis, Media Theory: an introduction (Basil Blackwell Ltd., 1990.) .- Bibliografija uz tekst.- Indeks
ISBN 953-181-012-5

Knjiga o teoriji komunikaciji i medijima komunikacije (govor, pismo, film, TV, CD-ROM, itd) za prenošenje informacija. Autor naglašava potrebu dobrog odabira medija koji mora biti zajednički komunikatoru i recipijentu kako bi se uspostavila potpuna komunikacija, odnosno razumijevanje informacije. Uz nove medije javljaju se i nove potrebe za njihovim poznavanjem i primjenjivanjem kako u svakodnevnom životu i raznim specifičnim oblicima komunikacije, tako i u komunikaciji muzeja i galerija sa svojim posjetiteljima. Knjiga sadrži poglavlja: Kratka povijest komunikacije; Teorija masovnoga društva i utjecaj tehnologije; Knjige brojeva; Teorije ideologije; Od semiotike do diskursa; Institucije: politička ekonomija medija; Problem slušateljstva; Stvaranje i mišljenje: rad s kamerom; Narativi kulture i obrazovanje građana; Pitanje vremena: kako izvesti teoriju iz prakse (bibliografija popraćena komentarom).



Pogledaj zadnje prinove



Datum zadnjeg ažuriranja: 2. svibnja 2016.